Search:

Type: Posts; User: 1320sweetheart

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    463

    Yeah, I know iit isnt my motor because the other...

    Yeah, I know iit isnt my motor because the other battery works perfectly.
  2. Replies
    4
    Views
    387

    The battery has been fine for the last 2 weeks...

    The battery has been fine for the last 2 weeks but now it sucks :(
  3. Replies
    10
    Views
    463

    Nimh....Stock battery that comes with the Slash....

    Nimh....Stock battery that comes with the Slash. And no, it was just generally warm all over, and no we didnt restart the charge. It is the Venom Pro Charger.
  4. Replies
    4
    Views
    387

    Stock battery issues?

    Okay, so my boyfriend and I just took my truck out for some bashing, and with my stock battery, it doesn't run full out. It is like my battery is almost dead, even if I have charged it completely...
  5. Replies
    10
    Views
    463

    Stock battery issues?

    Okay, so my boyfriend and I just took my truck out for some bashing, and with my stock battery, it doesn't run full out. It is like my battery is almost dead, even if I have charged it completely...
  6. Replies
    23
    Views
    634

    Now why would you give me such a challenge....new...

    Now why would you give me such a challenge....new goal....DRAG SLASH! Hehe...hmmm.. I dont know what I will do,but I will make it happen! Lol
  7. Replies
    3
    Views
    738

    Proline Chevy 1500 Silverado...

    Sorry for edit quality, only have phone right now


    http://i905.photobucket.com/albums/ac253/1320sweetheart/chev2.jpg

    http://i905.photobucket.com/albums/ac253/1320sweetheart/chev3.jpg
    ...
  8. Replies
    23
    Views
    634

    That is an acceptable ford...lol:)

    That is an acceptable ford...lol:)
  9. Replies
    2
    Views
    436

    Wont take him long, trust me on that. And...

    Wont take him long, trust me on that. And thanks. Couple mistakes you can see up close, but will be covered with mud soon. Few more decals tonight once he decides what he wants on it.
  10. Replies
    1,033
    Views
    774,665

    Sticky: Sorry for quality, only have phone right now ...

    Sorry for quality, only have phone right now


    http://i905.photobucket.com/albums/ac253/1320sweetheart/chev2.jpg http://i905.photobucket.com/albums/ac253/1320sweetheart/chev3.jpg
    ...
  11. Replies
    23
    Views
    634

    New thread with body pics...hope the bf doesnt...

    New thread with body pics...hope the bf doesnt see this before he sees the body! Lol
  12. Replies
    2
    Views
    436

    Painted Chevy...

    Ok, so its not amazing, but hey. And sorry for the ****ty phone camera.


    http://i905.photobucket.com/albums/ac253/1320sweetheart/chev2.jpg
    ...
  13. Replies
    23
    Views
    634

    Yeah, see, I dont have a lot of time on my...

    Yeah, see, I dont have a lot of time on my hands...or really the patience at this point. Especially after how my body turned out this time, well, my bfs body..im not in a happy mood with bodies.
  14. Replies
    23
    Views
    634

    Hahah well, thats a biit of a hard one. I...

    Hahah well, thats a biit of a hard one. I actually drag race and have been working on and building real race cars my entire life. This RC thing is sort of my new found, off season thing. My boyfriend...
  15. Replies
    23
    Views
    634

    Im not your average girl! Lol. No, no ford. Only...

    Im not your average girl! Lol.
    No, no ford. Only way I may get it is if i paint it similar to a raptor....hmm
  16. Replies
    23
    Views
    634

    Not a ford girl...

    Not a ford girl...
  17. Replies
    23
    Views
    634

    Almost done the body....YAY! Not turning out as...

    Almost done the body....YAY! Not turning out as well as I hoped...but its okay. Waiting for the final paint to dry, then i will trim and put decals on.
  18. Replies
    23
    Views
    634

    Oh no! That sucks! No, I want it for details...

    Oh no! That sucks! No, I want it for details mostly. Just to add a little...BAM. Lol. The chevy has "silver" on it and i dont like it...So I am waiting for chrome..it is back ordered. I am thinking...
  19. Replies
    23
    Views
    634

    Then I get to start on my jconcepts truth...

    Then I get to start on my jconcepts truth body...but I am waiting for my chrome paint to come in for that.
  20. Replies
    23
    Views
    634

    It is drying in my laundry room right now.The...

    It is drying in my laundry room right now.The purple I put on seemed to have run a bit, and it wasnt very solid, so I just put a black back coat to it. So in about 20 mins I will peel the res of the...
  21. Replies
    23
    Views
    634

    Spur gear thingy?

    Haha okay, I know, stupid title. I have a question though. My truck came with 2 extra gears in a little bag...and I want to know, if I install them, will they do what I think? Its a bigger gear,...
  22. The body wont be anything too fancy....just a...

    The body wont be anything too fancy....just a simple design
  23. Thanks! Its almost done! Then onto mine!!

    Thanks! Its almost done! Then onto mine!!
  24. Replies
    11
    Views
    612

    I ended up finding a small rock in his gear, and...

    I ended up finding a small rock in his gear, and that fixed the issue. I think I am going to buy the strc aluminum ones...I want to eventually upgrade a lot of things, so its a start
  25. Replies
    11
    Views
    612

    Apparently he just tightened his motor...

    Apparently he just tightened his motor mount...HAHA. Its smooth now
Results 1 to 25 of 31
Page 1 of 2 1 2